service_top
support_24x7

Support zoals je het nog nooit hebt ervaren!

Xelion Support is er om u te helpen wanneer er technische ondersteuning nodig is bij de installatie van uw Xelion telefooncentrale, maar ook als er problemen optreden tijdens het gebruik. Support is beschikbaar voor al onze geregistreerde resellers tijdens kantooruren van 9 uur ‘s-ochtends tot 17 uur ‘s-middags. Uiteraard beschikken wij ook over een 24×7 support lijn, hierover kunt u meer informatie opvragen bij onze sales afdeling.

Remote ondersteuning

Perfecte ondersteuning op afstand.

Zit je bij een klant en kom je er niet uit, dan kun je rechtstreeks met onze support afdeling bellen en dan kunnen zij op afstand met je meekijken om alles snel en effectief in goede banen te leiden. Klik hieronder om onze remote support applicatie te starten en geef het ID en wachtwoord aan de Xelion support medewerker!

service1

Desktop & Mobiele Client

Ondersteuning bij de installatie en werking van de desktop en de mobiele client.

service2

Support documentatie

Handleidingen, documentatie, updates, instructies en een wiki. Allemaal beschikbaar via ons Partner portaal.

service3

Altijd en overal

Xelion Support kunt u altijd en overal bereiken!