CloudCTI legt de verbinding tussen het Xelion telefoonsysteem en DoIT Ticket-System. De beller wordt herkend en de bijbehorende gegevens worden automatisch opgehaald uit DoIT Ticket-System. Ook kan je automatisch gesprekken opzetten met elk telefoonnummer in DoIT Ticket-System.
Zo kan je efficiënter, professioneler en met meer plezier telefoongesprekken afhandelen.
- Zelf bepalen welke gegevens worden getoond in een kleine pop up die niet stoort bij het werk
- Automatisch doorklikken naar een klantkaart naar keuze uit DoIT Ticket-System (screen pop)
- Verschillende acties automatiseren zoals terugbelbericht maken, verschillende schermen in DoIT Ticket-System openen en een email versturen
- Elk telefoonnummer met een muisklik te bellen, ook uit alle andere applicaties
DoIT Ticket-System KOPPELEN MET XELION
- Volledig cloud gebaseerd, geen server software nodig en super eenvoudig te installeren dankzij CTIWizard®
- Ondersteunt Windows en MacOS
- Functionaliteit en configuratie ook in een browser
- Slechts 1x installeren voor het hele bedrijf
- Werk je met verschillende CRM of ERP applicaties? Dat kan!
- Gratis proberen tot het eind van de volgende maand voor onbeperkt aantal gebruikers
Kosten
Eenmalige setup kosten
Raadpleeg uw leverancier
Maandelijkse kosten per gebruiker
Per gebruiker: € 4,-
Adviesprijzen exclusief BTW, kunnen per leverancier verschillen.
Neem contact op met de leverancier van het telefoonsysteem of via info@cloudcti.nl voor nadere informatie en een leverancier bij u in de buurt.