Flexibele werkplek
Mobile first
We kunnen geen dag, geen moment meer zonder smartphone. Natuurlijk hebben we ook vaak een haat-liefde verhouding met de smartphone, maar zowel privé als zakelijk is deze mobiele alleskunner het middelpunt van alle communicatie.
Xelion was een van de eerste telefonie-oplossingen waarbij medewerkers konden bellen via een app. Zo kan er makkelijk tussen collega’s onderling gechat worden en is doorverbinden of het opzetten van een conferencecall een koud kunstje geworden.
De mogelijkheden met Xelion
voor mobile first
In een tijd van smarter working is anytime en anywhere de norm. Organisaties verbeteren hun bereikbaarheid door medewerkers via hun smartphone te ontsluiten op de bedrijfscentrale.
VOORDELIG BELLEN OVER DATA
Feitelijk is het bellen met een appje van Xelion een Over the Top (OTT) waarmee het telefoongesprek net als bij bellen via VoIP over internet gaat. Het grote voordeel is dat deze gesprekken ook over data (4G) worden afgehandeld.
KOPPELING MET ANDERE APLLICATIES
Dankzij de het gebruik van een software gedreven applicatie als Xelion kunnen heel makkelijk koppelingen worden gemaakt met andere business-applicaties , Een van de meest voor de hand liggend als ook meest toegepaste kopppelingen is die met het CRM systeem.
IDENTIFICATIE EN AUTHENTICATIE
Een aandachtspunt bij het gebruik van mobiele applicaties is dat je wel zeker moet weten dat de persoon aan de andere kant van ‘de lijn’ ook de juiste is. Daarom zijn er soms checks nodig in combinatie met email, sms of whatsapp. Deze combinaties maken het mogelijk om de identiteit van de personen achter het nummer te checker: dat heet identificeren.Een stap verder gaat weer authenticatie, waarbij gekeken wordt of de persoon ook gerechtigd is om een bepaalde taak uit te voeren.
BELLEN VIA DE APP
Xelion was een van de eerste telefonie-oplossingen waarbij medewerkers konden bellen via een app, Deze app werd in 2019 in een geheel nieuwe release opnieuw gelanceerd. Het grote voordeel van zo’n app is dat alle functionaliteiten van de telefooncentrale onder 1 knop zitten.
KOSTENBESPARING
Complete telefonieoplossing tegen een lage eenmalige investering, geen extra kosten.
ALLES OP 1 TOESTEL
Alle communicatieoplossingen vind je op één toestel. Veel mensen bellen zakelijk met hun vaste toestel op kantoor en gebruiken hun app beperkt. Met de Xelion-app is het onder anderen mogelijk om gesprekken op te zetten, een eigen telefoonaansluiting te beheren, voicemailberichten terug te luisteren of aansluitingen door te schakelen. Als onderneming altijd en overal bereikbaar, ook als het grootste gedeelte thuis werkt? Kies voor VoIP Telefonie van Xelion.
Demo aanvragen
Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.
Al je communicatie met een klik op je mobiel.
Xelion: één systeem
Xelion is hét product waarmee alle aspecten van intra- en extramurale zorgcommunicatie (zoals thuiszorgoproep, nachtzorg, patiënt-alarmering of camerabewaking) via één centraal systeem wordt afgehandeld. Spraak, alarmering en beeld geïntegreerd in één systeem!
Eenvoudig
Eenvoudig in te stellen telefoniewachtrijen en meldteksten om cliënten op elk moment van de dag direct met de juiste persoon te verbinden.
VAST-MOBIELE INTEGRATIE
Handige integratie van smartphone met zorg app of met DECT, pagers en vaste toestellen waardoor zorgverleners slechts één toestel gebruiken.
SCHEIDING PRIVÉ EN ZAKELIJK
Door een aantal intelligente functies is scheiding tussen privé en zakelijk voor ambulante zorgverleners eenvoudig te realiseren.
Rainier Kwakkenbos, CEO Kirema
Operational excellence
”De Xelion Rest API is goed gedocumenteerd en maakt het voor ons eenvoudig om gegevens uit het telefonie systeem te integreren met bijvoorbeeld order-managment of ticketing. Dit levert simpelweg tijdwinst op omdat we klanten sneller kunnen helpen en direct de juiste informatie bij de hand hebben.”
ALLES OP MOBIEL: XELION MAAKT HET MAKKELIJK
Het grote voordeel van het bellen vanuit een appje op de smartphone is dat mensen op deze manier ook makkelijk op eigen devices kunnen worden toegevoegd aan de organisatie. Zo kunnen ze thuis de telefoon aannemen zonder dat de klant of andere relatie door heeft niet in het pand uit te komen. Feitelijk is telefonie nu definitief los komen te staan van fysieke locaties en gebracht naar waar het hoort te zijn: bij de mensen, de medewerkers die vanuit elke locaties kunnen participeren in het klantcontact.
Daarbij wordt bij het gebruik van Xelion App de bereikbaarheid geoptimaliseerd en geïntegreerd met werkroosters, agenda en vaardighedenprofielen. Met een CRM integratie kunnen daarbij ook direct de juiste klantgegevens worden betrokken in het proces. Daarmee heeft telefonie VoIP-software de stap gezet naar Communicatiesoftware die centraal komt te staan in elke moderne organisatie.
Zij gingen je voor
Lees de klantverhalen
THUIS. KANTOOR. ONDERWEG.
Ondernemers die mee veranderen schakelen nu over naar hun mobiel als hét zakelijk communicatiemiddel. De Xelion-app, met daarin de app-functionaliteit is ineens een centrale spil geworden in de communicatie, intern en buiten de eigen organisatie. Met de Xelion-app is het onder andere meer mogelijk om gesprekken op te zetten, een eigen telefoonaansluiting te beheren, voicemailberichten terug te luisteren of aansluitingen door te schakelen.
Als onderneming altijd en overal bereikbaar, ook als het grootste gedeelte thuis werkt? Kies voor VoIP telefonie van Xelion. We werken met ICT partners bij jou in de buurt die voor een advies of demo graag contact met je opnemen!
Demo aanvragen
Wil je graag een demo van Xelion? Dat kan! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.