CloudCTI legt de verbinding tussen het Xelion telefoonsysteem en Zendesk. Zo kan je efficiënter, professioneler en met meer plezier telefoongesprekken afhandelen en dankzij de extra functionaliteit ontstaat waardevol inzicht in (support-) processen en afhandeling van tickets.
Deze integratie is volledig embedded in Zendesk, werkt zonder middleware volledig uit de cloud en is heel eenvoudig te implementeren.
- Herkenning van de beller en weergave van de naam
- Automatisch openen van info tab van de beller met overzicht van tickets
- Creëren van nieuw ticket met contactgegevens van de beller
- Creëren van nieuw contact met automatisch toegevoegd telefoonnummer
Kosten
Eenmalige setup kosten
Raadpleeg uw leverancier
Maandelijkse kosten per gebruiker
Per gebruiker: € 8,-
Neem contact op met de leverancier van het telefoonsysteem of via info@cloudcti.nl voor nadere informatie en een leverancier bij u in de buurt.
Adviesprijzen exclusief BTW, kunnen per leverancier verschillen.