Dat gaat onze agents zeker 10 seconden per gesprek aan tijdswinst opleveren, omdat ze geen orderinformatie meer handmatig hoeven op te zoeken.
Hosted VoIP
Hosted VoIP staat voor telefonie vanuit de cloud via IP. Xelion biedt zo’n telefoniecentrale vanuit de cloud, die met een zeer compleet pakket aan functionaliteiten alle zakelijke communicatie optimaal organiseert. Deze hosted VoIP centrale biedt de mogelijkheid om vanuit de pc, laptop en smartphone met één vast nummer te bellen en gebeld te worden. Naast telefonie ondersteunt Xelion chat en sms.
Al deze functionaliteiten kunnen gebruikt worden op mobiel en laptop, waardoor het de flexibiliteit van de organisatie optimaliseert. Zo kan er op ieder moment van de dag en op iedere gewenste plaats gewerkt worden. Daarnaast wordt alle communicatie in deze hosted VoIP (ook wel ‘cloud telefonie‘ genoemd) georganiseerd. Nooit meer lang zoeken naar die ene klantnaam, maar met enkele muisklikken is de juiste naam gevonden. Door de koppeling met het adresboek en de agenda van Outlook wordt de Organised Communication gewaarborgd.
Klantcontact geoptimaliseerd dankzij
de hosted VoIP centrale
Voor een vaste prijs per maand, biedt Xelion een zeer compleet scala aan functionaliteiten. Deze functionaliteiten zorgen ervoor dat klanten beter te woord kunnen worden gestaan. De klantervaring wordt sterk verbeterd, doordat men meteen weet wat er speelt en met wie er contact is geweest. Daarnaast zal de bereikbaarheid toenemen. Makkelijk doorverbinden indien gewenst, belgroepen bij het bereiken van een specifieke afdeling, wachtrijen wanneer het wat drukker is op de helpdesk,
wachtmuziek om het wachten minder erg te maken en rapportages om de prestaties terug te zien; een kleine greep uit de standaard Xelion functionaliteiten van de hosted VoIP centrale. In de praktijk toch de inrichting van het centrale wat wijzigen? Xelion is zo gebruiksvriendelijk dat dit eenvoudig door de eigen medewerkers kan worden gedaan. Niet alleen klanten beleven de voordelen van hosted VoIP, ook medewerkers ervaren het ultieme gebruikersgemak.
ALTIJD EN OVERAL BEREIKBAAR MKB’ers kiezen voor hosted VoIP van Xelion
Multi device
Bereikbaar zijn via verschillende devices, zoals vaste telefoon, pc, laptop én smartphone.
Gebruikersvriendelijk
Belgroepen en doorschakelingen met een paar muisklikken instellen. De inrichting van de hosted VoIP centrale is erg gebruikersvriendelijk.
Contacten
Op pc, laptop en smartphone altijd de beschikking over een bijgewerkt contantenbestand, wat dubbele invoer voorkomt.
Gespreksopname
Een gesprek naluisteren of delen met een collega is mogelijk dankzij gespreksopname. Twijfel nooit meer over wat er gezegd is.
Presentielijst
In één oogopslag zien welke collega’s aanwezig zijn, wie in gesprek is of gestoord kan worden. Dit voorkomt tevergeefs bellen.
Reporting
Bereikbaarheid en belgedrag inzichtelijk maken dankzij makkelijk te genereren rapporten. Altijd precies de bereikbaarheidsprestatie van de onderneming inzichtelijk.
Iedere bedrijfssituatie
een hosted VOIP oplossing
Dankzij de uitgebreide set aan mogelijkheden die Xelion te bieden heeft, is het perfect toepasbaar voor iedere bedrijfssituatie. Dankzij een aantal functionaliteiten is het extra geschikt voor specifieke verticals.
KLANTCONTACT CENTRA
Klantcontact centra vragen om een nog geavanceerdere aanpak als het gaat om telefonie. Xelion biedt een volwaardige hosted VoIP centrale, met standaard een aantal krachtige klant contact centrum mogelijkheden. Wallboards tonen real time inzicht in de bereikbaarheid van de organisatie. Daarnaast kunnen gesprekken worden opgenomen, om later nog eens terug te luisteren of gemakkelijk te delen met de juiste persoon. Wat betreft trainingsdoeleinde is het mogelijk om met de gesprekken mee te luisteren of zelfs mee te fluisteren.
Dankzij de inzicht in alle communicatie, kunnen telefoongesprekken slim bij de juiste persoon worden afgeleverd. Dit alles kan geoptimaliseerd worden door middel van belgroepen en wachtrijen. Hiervoor is geen ICT-beheerder vereist. De medewerkers beschikken over de flexibiliteit om dit op ieder gewenst moment aan te passen.
ZORGTELEFONIE EN DOMOTICA
Communicatie in de zorg is dermate belangrijk dat seconden in tijdwinst vervelende situaties kan voorkomen. Xelion heeft de communicatie tussen medewerkers onderling en die met cliënten centraal gesteld dankzij de hosted VoIP oplossing. Dit alles resulteert in direct en gericht contact op de gewenste momenten.
Alle zorgalarmen en andere vormen van zorgcommunicatie worden met de Xelion hosted VoIP centrale op één toestel gebracht. Deze complete telefonieoplossing wordt ook nog eens tegen een lage eenmalige investering zonder extra kosten aangeboden. Dit zijn enkele voorbeelden van mogelijkheden die het niet alleen zeer effectief maken, maar ook nog eens daadwerkelijk levens redt op cruciale momenten.
Xelion VoIP provider is van mening dat dat beter kan. Alle communicatie binnen Xelion van SMS tot chat, van email tot calls, is centraal georganiseerd. Zo kan dit worden teruggezocht in de softphone of in de mobiele app. Dankzij de API zijn alle functies van Xelion ook nog eens aan te roepen via externe applicaties. Hierdoor wordt informatie van andere softwarepakketten automatisch gesynchroniseerd. Niet meer dubbel invoeren van adresboeken, maar één centrale plaats waar alle informatie te vinden is.
Xelion maakt gebruik van een Application Programming Interface, die een geautomatiseerde koppeling mogelijk maakt tussen twee of meer verschillende softwarepakketten. Op die manier kan er snel informatie worden uitgewisseld tussen verschillende informatiebronnen, hetgeen ruis op de lijn wegneemt en de bedrijfsvoering met hosted VoIP vele malen efficiënter maakt.
Xelion hosted VoIP Op de smartphone
Het nieuwe werken, kantoortuinen, flexwerken… vaste werkplekken met vaste telefoons en pc’s zijn definitief verleden tijd. Door deze trends worden werkplekken digitaal en mobiel. Dankzij de vast-mobiele integratie van Xelion, is het vaste nummer en zijn alle contactgegevens altijd voor handen. Ook via de smartphone is alle communicatie te initiëren, te rapporteren en terug te vinden. De Xelion app symboliseert de mobiele en digitale werkplek.
Privé en zakelijk gescheiden
Doordat het vaste nummer en het telefoonboek in een app verwerkt zijn, zijn privé en zakelijk perfect gescheiden ondanks één device. Wanneer de status ‘niet storen’ is ingesteld, zullen er geen zakelijke calls meer binnenkomen.
Eén plek, alle informatie
Dankzij het adresboek hoef je niet meer dubbele gegevens bij te houden. Waar en wanneer maar nodig, kan het complete adresboek worden ingezien.
Bereikbaarheidsinzicht
Zelfs op de mobiele telefoon kan de bereikbaarheid in één oogopslag worden getoond. Onderweg, maar toch weten of een collega bereikbaar is? Geen probleem!